Naast het leveren van de apparatuur kunt u tevens van ons een adequate serviceverlening verwachten.

Met ons eigen geautoriseerd servicecentrum is een vlotte en flexibele afhandeling van al uw servicevraagstukken gewaarborgd.

Voor de afhandeling kunt u het beste contact opnemen via ons contact formulier, door op de afbeelding hiernaast te klikken wordt u naar de contact pagina gebracht.

Serviceniveaus 

Er is een aantal serviceniveaus te onderscheiden:

- Defect binnen garantieperiode
- Defect buiten garantieperiode
- Klacht of opmerking

- Ruilen en retourneren

Hieronder worden deze serviceniveaus één voor één besproken. 


 
Defect binnen garantieperiode: 

Is uw apparatuur defect binnen de garantieperiode, dan dient u als volgt te handelen:

- Stuur een nieuw bericht via onze contact pagina en vul hierin alle gegevens van het apparaat, klacht en het factuurnummer
- Hierop ontvangt u per mail een serviceformulier met RMA nummer
- Voeg het serviceformulier bij uw defecte apparaat
- Voeg geen accessoires bij
- Stuur het defecte apparaat op naar ons servicecentrum
- Indien de reparatie door onze technici onder garantie kan worden uitgevoerd ontvangt u een factuur voor de verzendkosten. Zodra het bedrag op onze rekening staat ontvangt u uw product zo snel mogelijk retour

- Indien het toegezonden apparaat geen defect vertoond zijn wij genoodzaakt onderzoekskosten te berekenen 



Defect buiten garantieperiode:

Is uw apparatuur defect buiten de garantieperiode, dan dient u als volgt te handelen:

- Stuur een nieuw bericht via onze contact pagina en vul hierin alle gegevens van het apparaat, klacht en het factuurnummer

- Hierop ontvangt u per mail een serviceformulier met RMA nummer

- Voeg het serviceformulier bij uw defecte apparaat

- Voeg geen accesoires bij!

- Stuur het defecte productop naar ons servicecentrum

- Na onderzoek ontvangt u een kostenvoorstel voor reparatie. Indien u akkoord gaat met de reparatiekosten, dan ontvangt u een factuur met de reparatiekosten en de verzendkosten daarop. Na betaling ontvangt u de producten zo snel mogelijk retour.
- Indien u niet overgaat tot reparatie van het defecte apparaat, zijn wij genoodzaakt u onderzoekskosten tot € 150,00 ex BTW door te berekenen. 



Klachten en/of opmerkingen

Heeft u opmerkingen en/of klachten omtrent onze service of website, dan vernemen wij dat graag. Uw opmerkingen en/of klachten kunnen via onze contact pagina worden aangemeld, uw bericht zal persoonlijk worden behandeld en u ontvangt altijd antwoord.  



Ruilen of retourneren

Op de volgende pagina vind u uitgebreidde informatie omtrent het ruilen of retourneren van producten: Ruilen of retourneren.