Geen producten
Prijzen zijn incl. btw
Naast het leveren van de apparatuur kunt u tevens van ons een adequate serviceverlening verwachten.
Met ons eigen geautoriseerd servicecentrum is een vlotte en flexibele afhandeling van al uw servicevraagstukken gewaarborgd.
Voor de afhandeling kunt u het beste contact opnemen via ons contact formulier, door op de afbeelding hiernaast te klikken wordt u naar de contact pagina gebracht.
Serviceniveaus
Er is een aantal serviceniveaus te onderscheiden:
- Defect binnen garantieperiode
- Defect buiten garantieperiode
- Klacht of opmerking
- Ruilen en retourneren
Hieronder worden deze serviceniveaus één voor één besproken.
Defect binnen garantieperiode:
Is uw apparatuur defect binnen de garantieperiode, dan dient u als volgt te handelen:
- Stuur een nieuw bericht via onze contact pagina en vul hierin alle gegevens van het apparaat, klacht en het factuurnummer
- Hierop ontvangt u per mail een serviceformulier met RMA nummer
- Voeg het serviceformulier bij uw defecte apparaat
- Voeg geen accessoires bij
- Stuur het defecte apparaat op naar ons servicecentrum
- Indien de reparatie door onze technici onder garantie kan worden uitgevoerd ontvangt u een factuur voor de verzendkosten. Zodra het bedrag op onze rekening staat ontvangt u uw product zo snel mogelijk retour
- Indien het toegezonden apparaat geen defect vertoond zijn wij genoodzaakt onderzoekskosten te berekenen
Defect buiten garantieperiode:
Is uw apparatuur defect buiten de garantieperiode, dan dient u als volgt te handelen:
- Stuur een nieuw bericht via onze contact pagina en vul hierin alle gegevens van het apparaat, klacht en het factuurnummer
- Hierop ontvangt u per mail een serviceformulier met RMA nummer
- Voeg het serviceformulier bij uw defecte apparaat
- Voeg geen accesoires bij!
- Stuur het defecte productop naar ons servicecentrum
- Na onderzoek ontvangt u een kostenvoorstel voor reparatie. Indien u akkoord gaat met de reparatiekosten, dan ontvangt u een factuur met de reparatiekosten en de verzendkosten daarop. Na betaling ontvangt u de producten zo snel mogelijk retour.
- Indien u niet overgaat tot reparatie van het defecte apparaat, zijn wij genoodzaakt u onderzoekskosten tot € 150,00 ex BTW door te berekenen.
Klachten en/of opmerkingen
Heeft u opmerkingen en/of klachten omtrent onze service of website, dan vernemen wij dat graag. Uw opmerkingen en/of klachten kunnen via onze contact pagina worden aangemeld, uw bericht zal persoonlijk worden behandeld en u ontvangt altijd antwoord.
Ruilen of retourneren
Op de volgende pagina vind u uitgebreidde informatie omtrent het ruilen of retourneren van producten: Ruilen of retourneren.